Известие

Collapse
No announcement yet.

Изпада в някаква дупка в 3000 об.!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изпада в някаква дупка в 3000 об.!?

    Имам АР 145 1.9JTD. Kато я понатисна малко и като стигне около 2700-3000 об. изведнъж спира да набира и всякаш изпада в някаква дупка за около секунда, две? Вие как мислите от какво може да е. То е ясно че ще я карам веднага щом мога на диагностика, но все пак ми е интересно да кажете от какво може да е?

    Другият ми проблем са скоростите, нз може би маслото им е за смяна, но вече 2-ра започна да влиза по-малко, по някога и сама се изключва. А и всеки път имам чувството, че хода който прави като я вкарвам е различен. Един път по навътре друг път не, друг път влиза в дъговидна форма, случва се и да хрущи докато я вкарвам?!
    145 jtd

  • #2
    За това изпадане в дупка за което говориш и аз на мойта съм наблюдавал подобен ефект, и точно в тези обороти. Чак 2-3 секунди обаче не съм го усещал, бих казал по-скоро по-малко от 1 секунда, обаче пък на 4-та или 5-а примерно до такива обороти не съм пробвал и не знам... може и повече време да трае при по-високи предавки. Не знам дали това е някакъв проблем, защото сравнително леко го усещам, не е като да забие муцуна. Ако при теб е много силно, определено има нещо съмнително.
    По въпроса със скоростите: не е зле да си смениш маслото, ако не си го правил изобщо. Имам обаче и друго предположение. Погледни си дали нещо не се е поскапало по съединителя. Все пак е хидравличен и ако нивото на маслото е спаднало значително (това се случва определено ако има някъде теч или нещо е повредено, примерно нещо по помпата), скоростите определено ще влизат доста по-трудно и с "хрущене, както си писал.
    145 1.9 JTD '99

    Comment


    • #3
      маслото на скородтите трябжа да го сменисх ако не си го сменял,така както и горивня филтер това би рвсхило проблема, но все пак ако продалжава да ти прави този проблем знач забни колела на скросната кутия схе трябжа да смениш.

      Comment


      • #4
        Искрено благодаря за съветите
        145 jtd

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dody
          маслото на скородтите трябжа да го сменисх ако не си го сменял,така както и горивня филтер това би рвсхило проблема, но все пак ако продалжава да ти прави този проблем знач забни колела на скросната кутия схе трябжа да смениш.
          С маслото може да пробва, ама това за зъбните колела откъде го измисли
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Re: Изпада в някаква дупка в 3000 об.!?

            Първоначално публикувано от robertov
            Имам АР 145 1.9JTD. Kато я понатисна малко и като стигне около 2700-3000 об. изведнъж спира да набира и всякаш изпада в някаква дупка за около секунда, две? Вие как мислите от какво може да е. То е ясно че ще я карам веднага щом мога на диагностика, но все пак ми е интересно да кажете от какво може да е?

            Другият ми проблем са скоростите, нз може би маслото им е за смяна, но вече 2-ра започна да влиза по-малко, по някога и сама се изключва. А и всеки път имам чувството, че хода който прави като я вкарвам е различен. Един път по навътре друг път не, друг път влиза в дъговидна форма, случва се и да хрущи докато я вкарвам?!
            и моята така взе да прави и ми казаха, че е дебитомера... сменихме го с нов дебитомер временно да пробваме само дали е от това и си върви доста добре... водих я на диагностика, сега ще го сменям другата или по другата седмица...
            BMW е39 - 2002god.
            BMW e60 - 2007god.

            Comment


            • #7
              карай я над 3000оборота и няма да усещаш такива дупки

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от gaidata
                карай я над 3000оборота и няма да усещаш такива дупки
                Таман по-бързо да роди Така ли се кара дизел, все над 3000 оборота
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tonov
                  Първоначално публикувано от gaidata
                  карай я над 3000оборота и няма да усещаш такива дупки
                  Таман по-бързо да роди Така ли се кара дизел, все над 3000 оборота
                  е несе кара така дизел но в българия по принцип си е така

                  Comment

                  Working...
                  X